Vítej v klubu!

 

O svátcích jsem řešila dvě věci: jak přežít vlekoucí se střevní chřipku, a co všechno by se dalo podniknout v rámci tohoto projektu. Dumala jsem: Soustředění, to je sice hezká věc, ale vidět se jen občas a jen s někým, to je příliš málo. Samozřejmě vím, že kdo chce víc, nemá nic, ale nedalo mi to a víc a víc jsem se nořila do pavučinky svých plánů. Ty cestičky byly velmi klikaté, ale vedly k jednomu bodu: najít prostory pro klub!

K čemu klub? V klubu se toho dá vyvádět spousty. Třeba si zacvičit, poslechnout si nějakou přednášku, povídat si nad kafem, vyměňovat si zkušenosti, nebo uspořádat burzu přebytečných běžeckých triček.

A tak jsem začala pátrat ve svém okolí po místu, kde bychom se – my ženy, mohly scházet. A našli! Našli, moji milí rádcové. Napsala jsem mail a čekala, co se bude dít. Nedělo se nic. Samozřejmě, měla bych asi odložit své růžové brýle, nemůže mi vycházet všechno, říkala jsem si trochu zklamaně a hledala dál.

Hned první pracovní den tohoto roku mi však přišel e-mail s tím, že organizace, kterou jsem oslovila, mi nabídla k pronájmu hnedle celé patro. Zatím jsme se domluvily na cvičení pro ženy, které začne 6. února 2012. Podrobnosti o cvičení přinesu v dalším článku.

A kdo že je ta tajemná organizace? Kdo se stává mým dalším partnerem? Je to nezisková organizace  JAHODA , přesněji řečeno Rodinné centrum Jahůdka, kterému tímto velice děkuji za ochotu se mnou spolupracovat. RC Jahůdka mi nejenže pronajme krásné prostory na Černém Mostě, které jsou pro cvičení jako dělané, ale ještě mi u nich na webu pověsí oznámení o cvičení se mnou (klidně si už teď zaškrtněte všechny pondělky kromě Velikonočního :o). 

 

Tady se budeme scházet, cvičit i si povídat.

Těším se na Vás!

 

 

      POZVÁNKA

 

 

 

Tip na cvičení - říjen