Běžecký zimní seriál

Pro ženy i muže, dívky a slečny, pro mladíky i tatíky, pro děti i babičky

Seriál tří běhů. Všechny na čas, přesto trochu s nadsázkou

to je moto akce, která vás nenechá sedět v zimě za pecí.

 

Zimní běžecký seriál jsem chtěla uspořádat už dávno. Nebo tedy hlavně Mikulášský běh. Sama jsem se ho v Německu několikrát zúčastnila a líbila se mi atmosféra tak moc, že jsem okamžitě pojala nápad, mít ho i tady doma. Popisovat všechny mé myšlenkové pochody, které předcházely tomu, než jsem se k realizaci samotné skutečně dopracovala, by bylo dlouhé a možná i nudné. Každopádně ve chvíli, kdy se u nás na Černém Mostě otevřela veřejnosti Plechárna, byl můj pochod u konce.

 

Díky Plechárně jsem získala skvělé zázemí, které jsem tolik hledala – prostorné, vytápěné, plné vstřícných lidí. A nejen to. Hlavně jsem tím pádem získala několik nových partnerů:

 

 

 

MČ Praha 14

 

Doufám, že spolupráce bude přínosná nejen pro mě a mé partnery, ale především pro vás, pro účastníky akcí Neseď za pecí. 

 

A teď už honem přímo k informacím o zimním běžeckém seriálu

 

 

      POZVÁNKA

 

 

 

Tip na cvičení - říjen