Z jiskry vzejde plamen

Slova, slova, slova. Pořád jenom slova a pořádná zima nikde. Co s tím provedem? Asi se trochu smočíme. Ostatně závod se blíží a není moc na co čekat.

Chtěl jsem napsat o tom, jak je skvělé najít si tu pozitivní emoci, která vás přes tu ledový brod přetáhne. Do toho mi přišla zpráva od Ivy, která se zjevně právě zažehla:

Machy, jak jsem tak seděla u krbu a ruce se prohřívaly, v hlavě se zčistajasna vynořila myšlenka upgradu. A tak po půlnoci, kdy jsme chtěli akci rozpustit, jsem na Evu vyběhla ven a vyválela na sněhu na poctu Vánoc 2 anděly - zepředu i zezadu. Holky na mě venku zíraly zachumlaný a říkaly něco o magoru :) Boží!
U krbu nakonec vydrželo popíjet zdravé jádro do 4 ráno a pak jsem si to zopákla ještě jednou! Šílený, šílený to bylo, ale víš ty co? Ty úžasný pocity pak. Luxus.

Tak Iva je nastartovaná. Hezký začátek, co říkáte :)

Začíná ta pravá zima a mně se začíná hlásit bezprecedentní množství lidí, že by se chtěli vykoupat ve Vltavě, připojte se k nám.

Kdy: středa 19.12.2012, 16h
Kde: ulice U kempinku, Praha - Braník
Co potřebujete: plavky, ručník, hodí se boty do vody, může být župan, dále krajíc dobré nálady, ucháč odhodlání, přibalte pokoru a respekt, strach nechte doma!

Nepůjde o plavání, spíš o krátké smočení. Budeme mít zázemí klubovny I.PKO, s kamny! Pro regulérní zimní plavání je potřeba zdravotní prohlídka, která prověří, jestli máte zdravé srdce, proto prosím přihlédněte ke svému aktuálnímu zdravotnímu stavu. Na krátké smočení v rozumném provedení, které je ekvivalentem sauny, můžeme přimhouřit oko.

Objednávky a jakékoliv dotazy na mém známém pražském telefonním čísle 605 221 296.

Paní zimě už jsem říkal, že přijdete, tak neseďte za pecí a nechte se opláchnout zimní vlnkou! Takový zážitek nenechá nikoho chladným! :)

      POZVÁNKA

 

 

 

Tip na cvičení - říjen