Zimní výzva

Nechtěla jsem žádnou další výzvu dělat, to se přiznám bez mučení. Ta Letní mi vzala hodně sil a energie. Svou energii jsem posílala vám. Až později jsem zjistila, že to byla rozumná investice, která se mi vrátila v podobě nových přátelství a opravdu milých mailů. Už během léta, a pak i později, jsem dostávala dotazy, zda se bude něco podobného konat v zimě.

Celý internet je zaplavený výzvami. Když jsem chystala tu letní, vlastně jsem to ani netušila. Teď už mám větší rozhled, a možná proto se mi do toho ani nechtělo. Jenže pak mi to nedalo a proto jsem připravila výzvu zimní pro začátečníky, a sice ty běžecké nebo chodecké. Proč jen této skupině? Protože dohlížet na někoho, komu sport tvoří nedílnou součást života, kdo naběhá či nachodí víc jak 100 km měsíčně, pro toho jsou určené daleko jinačí výzvy.

Výzvu jsem rozprostřela do třech měsíců. Je to z toho důvodu, aby každý, kdo se zapojí, si mohl přes zimu vybudovat jak lepší kondici, tak i pevnější zdraví. Kromě toho bude Výzva úzce souviset se zimním běžeckým seriálem. V průběhu celé doby konání bude občas zadán i nějaký extra úkol.

 

Shrnutí:

Podmínkou účasti je určitý počet naběhaných či nachozených kilometrů týdně (viz níže).

 

Komu je Výzva určená?

Výzva je určená především začátečníkům – běžcům, či chodcům. 

 

Kdy zimní výzva začne?

Výzva začne 14.11.2013

 

Bude se zase zapisovat do deníčku zde na Peci?

Ne. Je potřeba se zaregistrovat na stránkách https://www.mytreneek.cz/, kam si každý bude své aktiviti zapisovat.

 

Účastník se zavazuje k pravidelnému běhání/chůzi v celkové délce:

14.11. – 14.12.

9 – 12 km týdně

 

15.12. – 14.01.

12 – 18 km týdně

 

15.01. – 14.02.

18 – 22 km týdně

 

Bodování

Dodržení týdenního plánu:

+1 vločka

Extra úkol

+1 vločka

Účast (i virtuální) na běžeckém seriálu

+ 1 vločka

 

Vyhodnocení

Každý účastník, který si v uvedeném období připíše nejméně 15 vloček, získá certifikát Král/královna zimy :o) Odměnou vám bude lepší pocit ze sebe samých, méně kil, pevnější zdraví a vylepšená kondice.


Už se bohužel nelze přihlásit....

      POZVÁNKA

 

 

 

Tip na cvičení - říjen